Kävelevä käsinukke


  • Piirrä tukevalle pahville jalaton hahmo: ihminen, eläin tai mielikuvitusotus...
    Väritä vaatteet, piirrä ilme. Leikkaa.
  • Leikkaa hahmon alaosaan kaksi sormenmentävää aukkoa. Kun työnnät niistä etu- ja keskisormen, saat jalat, joilla hahmo voi kävellä!
  • Kiinnitä virkkuukoukulla ryijynukkahapsuja hiuksiksi, viiksiksi, harjaksi tai mihin nyt hahmossasi sopiikin... (Ks. kuva 3.)
     

1.otus2          2.otus1

 


3.nukka-kiinnitys-virkkuukoukulla

 

4.kaveleva-kasinukke


   
Koulussa tehtyjä käsinukkeja:

(luokkamuotoinen erityisopetus, 7.-9.lk)
Löydätkö Pokemonin...?

5. puppet3

6.  puppet1     7.  puppet2

8.  puppet4
 


Idea sekä piirrokset 3. ja 4. Raija Knuutila; piirrokset 1. ja 2. Matilda Sinervo; kuvat 5. -  8. Helena Mantere
WWW-toteutus Pirjo Sinervo

Jaa somessa:
Punomo Logo

Kirjaudu Punomoon

Ei vielä Punomo tiliä? Rekisteröidy alla

Punomo Logo

Anna palautetta

Käyttäjiemme palaute auttaa Punomon kehittämisessä. Anna palautetta alla.