Etusivu » Käsityönopetus » Lähdeaineistoja » Artikkeleja, luentoja » Seija Kojonkoski-Rännäli, blogi: Teoriaa ja käytäntöä käsillä päällä sydämellä ja rennolla asenteella

Seija Kojonkoski-Rännäli, blogi: Teoriaa ja käytäntöä käsillä päällä sydämellä ja rennolla asenteella

Avaa blogi Teoriaa ja käytäntöä käsillä päällä sydämellä ja rennolla asenteella

ARTIKKELEJA:

2022 (3)

Kokonaan uusi käsityö

Minä, me ja pukeutumisen taito

Neuloosi

2021 (5)

Yhdessä

Jaan Kaplinskin muistoksi ja käytännön järjen kunniaksi

Paljon Onnea käsityönopettajat!

Käsityötaidolla patriarkaattia purkamassa

Kaksi käsityö-arjen sankaria

2020 (12)

Kuka määrää mitä koulussa opetetaan?

Hannah Arendt tulevaisuuden tutkijana

Yhteensopimattomat

Jätteiden vitaalinen voima ja ihmisen kävelemisen taito

Käsin tekijä muutoksessaValmistaminen on vaarallista

Taidetta pusikossa

Ehkä ihmisen pitäisi rauhoittua

Miksi tehdään oven avaamisen apuvälineitä niin kuin niitä tehdään?

Ajan hermolla

Käsityön perusteista oppiaineena*

Käsityölauantaina 18.1.2020

2019 (9)

Tutkittua tietoa ja aitoa dialogia käsityöoppiaineen kehittämiseksi

Heinäkengät, paulanauhat ja kelohongat pelastavat maailman

Keskustelu nuoren kirjailijan kanssa käsityöstä

Taitojen tulevaisuus

Käsin rakennettu maailmankuva

Ihmettelen

Ymmärrys käsityöstä kehittyy

Mistä suomalaiset saavat tietoa saamelaisista?

Kilpailu ei kuulu kasvatukseen

2018 (14)

Voiko vaatteella olla sielu?

Oodi opettajalle potenssiin n

Oodi opettajalle 1

Käsityökasvatuksen filosofisista lähtökohdista antroposeenin aikana

Käsityön perustaidot

Käsityötä tehdään, koska se on hyvän elämän käytäntö, ja siksi sitä myös opetetaan

Kuinka monta käsityön viikkotuntia tarvitaan...

Riemastuttavan hämmästyttävää

Taasko avautuvat vanhat haavat

Tutkijan juhlaa

Kauneutta ja käytettävyyttä

Suomalainen käsityönopettaja ylpeänä kertoo oppiaineestaan

Erityisen viisaiden johtajien ja opettajien aika

Uusia ajatuksia 2

2017 (16)

Uusia ajatuksia 1

Tutkittua tietoa ja kokemustietoa...

KUVITTELEN ...

Ilmiöpohjainen opetus, tutkiva oppiminen ja käsityötuotteen suunnittelu- ja valmistusprosessin teoreettinen malli

Tekijän tunteet ja tekemisen taito

MAAILMAAN LAAJENEVA MINUUS JA PUKEUTUMISEN KUVATEKIJÖITÄ JA TUTKIJOITA

Miten käsityö on nyt suomalaisessa korkeakoulussa?

PAKKO TUNTUA HYVÄLTÄ

Utopiastani on tulossa totta!

Kaikki mikä ansaitsee tulla tehdyksi ....

Hyvän elämän käytäntöjä

Tekoäly tulee, työ menee, mitä tekee ihminen?

Käsityön kaunis tulevaisuus

Kuinka tehdään kaunista käsillä?

Nuoren käsityönopettajan ongelma

Olla vain

2016 (7)

Tekemisen antaminen

Sekä että

Kaksi tutkimusta taidosta

Kansallispuku-ongelma

Tarvitaanko teoriaa?

Kelpaako käytäntö?

Koneella ei ole käsialaa

Niin kauan tein tosissani ........ nyt ajattelin ottaa vähän leikkisämmin

Jaa somessa:
Punomo Logo

Kirjaudu Punomoon

Ei vielä Punomo tiliä? Rekisteröidy alla

Punomo Logo

Anna palautetta

Käyttäjiemme palaute auttaa Punomon kehittämisessä. Anna palautetta alla.