Avaa blogi Teoriaa ja käytäntöä käsillä päällä sydämellä ja rennolla asenteella
ARTIKKELEJA:
2022 (3)
Minä, me ja pukeutumisen taito
2021 (5)
Jaan Kaplinskin muistoksi ja käytännön järjen kunniaksi
Paljon Onnea käsityönopettajat!
Käsityötaidolla patriarkaattia purkamassa
2020 (12)
Kuka määrää mitä koulussa opetetaan?
Hannah Arendt tulevaisuuden tutkijana
Jätteiden vitaalinen voima ja ihmisen kävelemisen taito
Käsin tekijä muutoksessaValmistaminen on vaarallista
Ehkä ihmisen pitäisi rauhoittua
Miksi tehdään oven avaamisen apuvälineitä niin kuin niitä tehdään?
Käsityön perusteista oppiaineena*
2019 (9)
Tutkittua tietoa ja aitoa dialogia käsityöoppiaineen kehittämiseksi
Heinäkengät, paulanauhat ja kelohongat pelastavat maailman
Keskustelu nuoren kirjailijan kanssa käsityöstä
Mistä suomalaiset saavat tietoa saamelaisista?
Kilpailu ei kuulu kasvatukseen
2018 (14)
Käsityökasvatuksen filosofisista lähtökohdista antroposeenin aikana
Käsityötä tehdään, koska se on hyvän elämän käytäntö, ja siksi sitä myös opetetaan
Kuinka monta käsityön viikkotuntia tarvitaan...
Taasko avautuvat vanhat haavat
Suomalainen käsityönopettaja ylpeänä kertoo oppiaineestaan
Erityisen viisaiden johtajien ja opettajien aika
2017 (16)
Tutkittua tietoa ja kokemustietoa...
Tekijän tunteet ja tekemisen taito
MAAILMAAN LAAJENEVA MINUUS JA PUKEUTUMISEN KUVATEKIJÖITÄ JA TUTKIJOITA
Miten käsityö on nyt suomalaisessa korkeakoulussa?
Kaikki mikä ansaitsee tulla tehdyksi ....
Tekoäly tulee, työ menee, mitä tekee ihminen?
Kuinka tehdään kaunista käsillä?
Nuoren käsityönopettajan ongelma
2016 (7)
Niin kauan tein tosissani ........ nyt ajattelin ottaa vähän leikkisämmin